Veelgestelde vragen
Er zijn veelgestelde vragen van klanten die regelmatig terugkomen. Om duidelijkheid en transparantie te bieden, hebben we deze pagina gemaakt. Heeft u een vraag over onze taxiservice of de verschillende diensten die wij aanbieden? Bekijk dan hieronder de veelgestelde vragen.
Kan ik een kwitantie krijgen als ik heb betaald?
Ja, dat is mogelijk.
Zijn meerdere stops onderweg mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Graag wel van te voren aangeven voor een juiste reistijd- en prijsberekening.
Kan ik in heel Nederland worden opgehaald?
Ja, dat is mogelijk, alleen als u vooraf heeft gereserveerd.
Kan ik een taxi bij een treinstation reserveren?
Ja, dat is mogelijk.
Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt ieder tijdstip van de dag een taxi reserveren.
Beschikken jullie over kinderzitjes?
Ja wij beschikken over kinderzitjes. Graag bij reservering aangeven.
Hoeveel personen mogen er in een taxibusje vervoerd worden?
Maximaal 8 personen.
Hoeveel personen mogen er in een taxi vervoerd worden?
Maximaal 4 personen.
Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Nadat u een reservering hebt gedaan, ontvangt u van ons meteen een kopie van uw reservering per email. Vervolgens krijgt u van ons een bevestiging via email.
Kan ik met creditcard of pin betalen?
Ja, dat is mogelijk. Al onze wagens beschikken over een mobiele pinapparaat. Betalingen met debetcard (PIN) zijn gratis. Voor een betaling met creditcard berekenen wij kosten: ritprijs ≤€100= €3, ≤€200= €6, ≤€300= €9, ≤€400= €12, ≤€500= €15.
Verloren voorwerpen?
Denkt u spullen kwijt te zijn geraakt in een van onze taxi’s, neem dan telefonisch of per e-mail contact op met de HTC Haarlemse Taxicentrale